Muzejs izglīto sabiedrību par veselību un medicīnas vēsturi. Muzejs runā par rūpēm kā veselīgas sabiedrības pamatu. Vienlaikus muzejs uzkrāj un pēta pagātnes liecības.
Muzejs ļauj ielūkoties medicīnas vēsturē. Apmeklējuma laikā vari uzzināt par viduslaiku, renesanses, jauno laiku un Latvijas medicīnas vēsturi. Atsevišķa zāle veltīta arī kosmosa bioloģijai un medicīnai.
Vēl muzejs rīko izstādes un izglītojošus pasākumus.
Muzejs ir Rīgā, Ukrainas neatkarības ielā 1.
Muzeja tālruņa numurs ir +371 26644548, e-pasta adrese: info@mvm.gov.lv
Pasta adrese:
Ukrainas neatkarības iela 1
Rīga, LV-1010